Posts tonen met het label foto's. Alle posts tonen
Posts tonen met het label foto's. Alle posts tonen

vrijdag 9 augustus 2013

Terug van vakantie! / Back from holidays!


       Het was leuk om op vakantie te zijn, maar thuis is het ook weer fijn. Ik ben nog even van alles aan het doen voordat ik een nieuwe pop ga maken. Bovendien is het geweldig lekker weer en ben ik voorlopig buiten te vinden waar ik beeldhouw in hout totdat het kouder en natter wordt.....

Zodra ik mijn nieuwe rasta muts of gebreide konijntje af heb, plaats ik hier de foto's, maar op dit moment heb ik geen nieuwe. Daarom deze foto's voor de gezelligheid:

       It was nice to be on vacation, but being back home is also fine. I'm doing a bit of everything before I'm going to make a new doll again. Besides that, because of the great warm I can be found outside where I sculpt in wood until the weather gets colder and wetter .....

Once I finish my new rasta hat or knitted bunny, I post the pictures here, but at the moment I have no new pics. I found these ones to chear up this post:








Enjoy!

maandag 1 april 2013

Very Little One "Snowy" is ready!


       Het was nog veel werk en kleine popjes maken is absoluut niet makkelijker dan grote, eerder moeilijker! Het is de bedoeling dat Snowy nog een klein vriendje krijgt, maar die komt later. Snowy heeft een leuke garderobe: voornamelijk gehaakte en gebreide kleertjes. Het koffertje waar zij verkocht wordt, beschouw ik als verpakking, maar de kleuren van de garderobe zijn er wel aan aangepast. Ik hoop dat iemand haar leuk vind?!...
De foto's vind je op haar pagina: Very Little One Snowy

Waldof doll Snowy : 23 cm / 9.1 inch !
       It was a lot of work and making little dolls is absolutely no easier than large ones, I would even say it' s more difficult! It' s my intention to get Snowy a little friend, later. Snowy has a nice wardrobe: mainly  crocheted and knitted clothes. The suitcase in wich she will be sold, I consider packing, but the colors of the wardrobe are adapted to it. I hope someone will like her?! ...

The pictures you can find on her page: Very Little One Snowy
And now I have to carry on working on her little friend!
Till next time...
x Annasoer


maandag 7 januari 2013

Poppen op de foto! Dolls photographed!


       Ter gelegenheid van mijn verjaardag deze week heb ik besloten mijn poppen die in mijn Etsy shop aangeboden worden, als leuke verrassing, tijdelijk in de aanbieding te zetten...
Eindelijk scheen de zon vandaag en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat poppen opnieuw te fotograferen. Zie mijn winkeltje op Etsy 
en hier zet ik een voorbeeld voor de sfeer:
Leuke nieuwe foto's van mijn poppen in Etsy shop !

       To celebrate my birthday this week I decided, as nice surprise, to make a temporary offer for the dolls that I have for sale in my Etsy shop.
At last the sun was shining today and I had the opportunity to re-shoot some dolls' pictures. See my Etsy shop 
and here an example for the atmosphere:


New pictures of my dolls to get even a better impression!

Goodnight...zzz

dinsdag 18 december 2012

Present for Rasta doll / Cadeau voor Rasta pop




       Als je iets belooft moet je het zo mogelijk na komen: hier dan de beloofde muts die ik Rasta cadeau doe. Leuk toch, in deze wintermaand?!
Op de pagina waar je alles van Rasta kunt vinden, heb ik nog wat extra foto's geplaatst. Kijk hier >>>>
Nu weer verder met andere poppen zaken ....

       When you make a promise, you have to fulfill it, if possible: so here the hat I promished to give to Rasta as a present. Isn't it nice, in this month of winter ?!
On the page where you can find everything about Rasta, I have put some extra pictures. Check here >>>>
And now on to other dolls business ....
Look at this happy doll : Rasta with new hat !

 Happy hunting! (it's my new slogan: hunting for ideas!)
Annasoer.

maandag 17 december 2012

Cadeautje voor Rasta!

Dag lieve lezer,
       Het heeft me wat moeite gekost om het bloggen vol te houden met regelmaat. Daar had ik natuurlijk redenen voor, voornamelijk heel druk en geen balans in alles waar ik mee bezig ben, maar ik vind het zelf jammer en daarom ga ik het bloggen weer een beetje opvijzelen! Er is niets zo saai als een blog waar niets gebeurt...

Er zijn wat dingen die ik echt moet aanpakken zoals promotie maken voor mijn blog en mijn Etsy winkeltje. Het promoten kost heel veel tijd en lang achter de p.c. zitten (en daar ben ik niet goed in ) ik maak liever poppen... Hierdoor ben ik dus nog steeds een beginner en nog niet ontdekt door de juiste doelgroep. Maar ik ben een positief mens hoor en het komt echt wel goed.
Ik werk eraan om wat meer spullen in mijn winkeltje te krijgen en over een tijdje ga ik dan toch maar eens mijn best doen om wat reclame te maken. Het is tenslotte de bedoeling om een cyclus te krijgen van materialen aanschaffen, mooie dingetjes ermee maken, de creaties verkopen en weer materialen aanschaffen...Ik heb zoveel ideeen en plannen en telkens komen daar weer nieuwe ideeen bij terwijl ik bezig ben in mijn poppenkamer! Het is wat ik het liefst doe!
Dan nu een update over leuke dingetjes:
Samen met Yetta, die ik tot mijn lieve paspopje heb benoemd, heb ik een eens een kijkje genomen bij Rasta...

Mijn kleine pop Yetta geeft advies...

Rasta Pop is een schattig ding met heerlijk zachte haartjes en een leuke outfit (wie Rasta gaat kopen mag zelf de 3e outfit kiezen, weet je wel? Te zien rechts >>> bij de pagina's van de poppen). Maar toen ik het rood-geel-groen sjaaltje zag dat bij Rasta hoort, realiseerde ik me ineens dat een bijpassende muts miste! Yetta overtuigde me dat ik er meteen aan moest beginnen en zo heb ik hier al een voorproefje:
Morgen blog ik weer want dan is de muts wel af.

Rasta muts, bijna klaar! Katoen/cotton, rasta hat, almost done!
       Hello dear reader!
It has been difficult for me to keep up my blogging. I did have my reasons for that, mostly too busy and having no balance in the things I'm doing daily, but I feel it's a pity and therefor I will pick up my blogging again! Nothing is as boring as a blog where nothing happens...

There are some things I have to start working on, like promoting my blog and my Etsy shop. Promoting takes a lot of time and spending much time behind the p.c. ( and I'm not fond of that) I much rather make dolls...  So this means I am still a beginner and I am not discovered yet by the right target group. But no man overboard: I am a positive thinker and it will come in time.

I am working to get more items in my little shop and soon I will make some effort to advertise my work. After all the intention is to get a cycle of: purchasing materials, making lovely things with those, selling my creations and buying materials again....I have so many ideas and plans and every time even more ideas pop up in my head while I am working in my dolls room. It's what I love doing most!

And now an update about nice little thingies:
Together with Yetta (picture above), which I have recently appointed unto my dear fit doll, I have taken a look at Rasta. 

Rasta Doll is a lovely little thing with very soft hair and some nice outfits ( Rasta's owner-to-be can choose the third outfit that Rasta will take home, remember? You can read about this on the right: at the doll' s page). Anyhow, when we saw the lovely red-gold-green rasta scarf that belongs to Rasta, I suddenly realized that a matching hat was missing! Yetta convinced me to start on one right away, so here a preview:  
I will blog again tomorrow because the hat will be finished by then.

Tot morgen!
  

donderdag 6 december 2012

My shop online!


       Een tijdje ben ik heel druk geweest met van alles, waaronder het opzetten van een online winkeltje voor mijn handgemaakte items en Annasoerpoppen. Ik ben blij dat het nu gelukt is, zodat ik nu elke vrije minuut bezig kan zijn met wat ik het liefst doe: creĂ«ren!
Ter verduidelijking: als iets eenmaal  in mijn winkeltje staat, kan het niet meer via mijn blog worden aangeschaft, dit zijn nu eenmaal de regels van Etsy, en terecht. 
Staat een creatie nog op mijn blog, met prijs erbij, dan kan het gewoon via mijn email worden aangeschaft.
Ik ben van plan om leuke kleding en accessoires aan mijn winkeltje toe te voegen en in de nabije toekomst zelfontworpen patroontjes voor kleding voor de poppen...!
Maar voor nu, zie rechts voor de link: welkom in mijn winkeltje!  >>> 

       For a while I was very busy with all kind of things, like putting up an online shop for my handmade items and Annasoerdolls. I'm glad it's done now, so I can fill every free minute with my favorite activity: creating!
To clearify the rules of Etsy: once an item can be bought on Etsy, it can' t be purchased through my blog anymore. 
However, every creation on my blog with price there (on the doll' s page) can just be purchased through my blog (through email).
I intend to add nice and lovely clothes and accessories to my shop and in the near future some patterns for dolls clothes, designed by me, Annasoer....!
But for now, check the link on the right: welcome to my little shop! >>>


Items in my little Etsy shop...
Annasoer

vrijdag 23 november 2012

Wat gezellige foto' s ! Some cosy pictures !


       Lovely  pictures in the dolls room! Inspiration is all around!

       Lieflijke foto' s in de poppen kamer! Inspiratie is overal!


Annasoer Doll in her play 'garden'

Pop Margot in haar favoriete outfit!

Margot has beautiful hair, and matching colours in her clothes

Gezellige boel! 

Annasoer Waldorf Dolls !

Annasoer Waldorf poppen 

Having fun in the dolls room  !

Laarsjes breien voor de poppen! /Knitting booties for the dolls!


       Er is hier nogal wat afleiding, maar gelukkig worden er weer wat dingetjes afgerond, zoals de enkellaarsjes van Margot, zie hieronder een foto, er komt nog wat op haar pagina >>>
Ook ben ik weer met een viltexperiment bezig voor de nieuwe pop....ja, je leest het goed, er komt weer een meisjespop aan! De kleur van de laarsjes wordt blauw, en meer komt binnenkort op mijn blog ... ik ga er aan werken!

       There is some distraction going on here, but luckily some small things get rounded up, like the ancle booties for Margot, see the picture below, there will be more on her page >>>
Another thing I will show you soon, is a felting experiment for a new doll ... yes, you' re reading it right, a new girl doll is on her way! The colour of the booties is blue, and more will be on my blog soon ... I am working on it!


Knitted booties, with rope lace and pearl button
Gebreide booties, met veterkoord en parelmoer knoop

 Parelmoer knoopPearl button 
Margot: Waldorf Doll with new booties!

In de 'speeltuin' !

Binnenkort meer!
Soon more!


donderdag 15 november 2012

Rasta Pop is te koop!


       Een pop met mogelijkheden! Aan de rechter kant >, op de pagina van Rasta pop kun je de foto' s vinden met de complete garderobe die bij Rasta hoort. Het laatste item dat ik toe heb gevoegd, is dit onderbroekje, passend bij het jurkje. Maar.... Het zijn 3 setjes: de 3de is een kwestie van kiezen! Rasta kan tevreden zijn... ;)

Omdat het aan de toekomstige eigenaar is om te bepalen of Rasta een jongen of een meisje is, geef ik de pop twee kledingsets en laat het over aan de koper om de derde set te kiezen! Kijk op Rasta Pop' s pagina voor de uitleg!


***

       A doll with possibilities! On the right >, on the page of Rasta doll you can find the pictures of  the complete wardrobe that belongs to Rasta. The last item I added, are these undies, matching the little dress. But ....... there are 3 sets, the 3th is a matter of choice! Rasta can be satisfied ... ;)


Because it' s up to the future owner to decide wether Rasta is a boy or a girl, I will give  two sets of clothes to the doll, leaving the buyer to choose the third set! Check Rasta Doll' s page to find out more! >



Look how happy Rasta is now!


Waldorf doll Rasta style
        Wil je meer zien? Kijk bij 'Kies een pop'  ........Rasta Pop
       Do you want to see more ? Take a look at 'Choose a doll' ......... Rasta Doll 
  Till later!
Tot later!


dinsdag 30 oktober 2012

Again and again and again?



       Dat zijn woorden uit 'The Forest' van The Cure, maar zo erg is het niet hoor! Deze schoentjes zette ik al eerder op de naalden, maar nu zijn ze klaar en ik zet ze even op het blog want de pop die ze gaat dragen .............is er nog niet!
Meestal zijn schoentjes het laatste onderdeel van de outfit van mijn poppen, maar andersom werken kan een uitdaging zijn! Hier de foto' s van voor en na het vilten:
Wat een verschil!
       Those are words in the song 'The Forest' of The Cure, but it' s not like that, don' t worry.  I just started working on these little shoes before and now they are ready. I am uploading these pictures in advance, since the doll that will  wear them ................doesn' t exist yet!
Up till now shoes are the last items I make for my dolls, but working the other way round can be a challenge! These are the pictures, before and after the felting proces:
What a difference!






Van dichtbij:
Close-up:

Wordt vervolgd ...
To be continued ...




donderdag 6 september 2012

Foto's....

Wanneer je op een foto klikt, krijg je die vergroot te zien, samen met de andere foto's in dat bericht. Op die manier zijn ze nog beter te bekijken...



Ik vraag me af of ze nu tevreden is met wat ik voor haar heb gemaakt?!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...