zondag 4 november 2018

Breien is ook leuk!

Korte update:

De tijd, velen hebben het al gezegd, vliegt. Iedere dag opnieuw! Zo kon het gebeuren dat ik al heel lang niets heb geschreven op mijn blog. Maar ook op fb is het bar en boos. Geen bericht is goed bericht? Ja! Gelukkig wel.
Echter op het creatieve vlak heeft de tijd bijna stil gestaan.... heel jammer maar het is zoals het is. De bedoeling is dat deze poppenmaakster poppen maakt natuurlijk. Dat ga ik ook weer doen, in feite ligt er al een pop op de poppenkamer te wachten op..... haar en kleding! Ik ben gelukkig weer langzaam op gang aan het komen en heb het voornemen om in  2019 weer poppen, door mij gemaakt,  te laten zien! Toch maak ik eerst andere dingen af waar ik mee begonnen ben. Het zijn verzoeken en ik besloot het te doen. Sokken breien, en een babymutsje. Ja hoor dat doe ik, breien is ook leuk!
Hier de foto's van de sokken die al af zijn en daarbij maakte ik nog wollen schoentjes voor een pop.

Lieve groeten aan allen,
Annasoer  😉

Time flies, many people said it before. Every day again! That's how it could happen that I did not write anything on my blog for so long. I also neglected fb. No news is good news? Yes! Fortunately.
However, on a creative level time almost stood still....too bad but it is how it is. Ofcourse, my intention is to make dolls and I am going to. In fact, an almost complete doll - she is waiting on clothing and hair! - is sitting in my dolls room. I am happy to say that slowly I am headding into the right direction and I am looking forward to show new handmade Annasoer dolls in 2019! 
But first things first: I have to finish things I have started: on request - yes, why not: knitting is fun - I have knitted socks, will knit some more socks and a baby hat.
Here some photo's of the socks I already made and a pair of woolen shoes for a doll.

Love to all,
Annasoer  😉

 schoentjes voor pop


 Maatje 36, omgeslagen boord
 ook maatje 36 

 
 herensokken, maat 43

Garen: Fabel
👍

  






2 opmerkingen:

  1. Goed om te lezen dat geen bericht goed bericht is.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, daar ben je weer!
    Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is.
    Knap al die sokken en de poppenschoentjes, ze zijn mooi geworden!
    Ik kijk al uut naar je nieuwe pop.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...