maandag 22 juli 2013

Gehaakte Rasta muts / Crocheted Rasta hat


       Deze Rastamuts heb ik inmiddels klaar, het is misschien wel een donkere muts, maar toch niet heet want het is gemaakt van 100 % katoen garen. Het is een muts voor hoofdomtrek rond de 56 cm. Er passen aardig wat dreadlocks in!
Ik ben bezig met een zelfs grotere Rasta muts, waar nog veel langere dreads in kunnen! De foto's plaats ik zodra ik goed licht heb om ze te maken! 
Heerlijke mutsen: al die warme locks uit je nek met dit hete weer!


       This Rasta hat I have made, is perhaps a dark hat, but not hot because it is made of 100% cotton yarn. It's a hat for head circumference around 56 cm / 22 inch. It can hold quite a few dreadlocks in! 
I'm working on an even larger Rasta hat, a real tam that can keep even much longer dreads in! The photos I will place once I have good light to make them! 
Very functional hats : all the locks away from your neck with this hot weather!

  
Klik op foto: / Click on picture: 
 
Rasta hat

Roots, Rasta Reggae hat

Geniet van je dag!/ Enjoy your day! 
 Annasoer

2 opmerkingen:

  1. Ik zou graag het patroon van deze muts van je krijgen, kan dat? Groetjes Wies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van deze muts heb ik er nog niet een gemaakt. Misschien komt dat nog... :)

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...