donderdag 3 oktober 2013

BOY oh, BOY !


       Ik ben dol op deze pop. Hij is al een tijdje mijn profiel-fotomodel en ik ben zeer tevreden over hem. Maar nu heeft hij inmiddels ook slofjes, en vandaag heb ik de foto's van zijn..... nieuwe outfit! Van een vintage katoenen hemdje heb ik voor Boy een vest genaaid naar zijn eigen smaak... En een nieuwe broek: het jasje met broek waar hij mee op de profielfoto staat, houd ik bij elkaar als set voor een andere pop en daarom heeft Boy een nieuwe broek. Hoe vinden jullie het?

       I love this doll. He has been my profile-photo model for a while already and I am very satisfied with him. But by now he has warm slippers, and today I have some fresh pictures of his...... new outfit! I took a vintage cotton singlet and 'turned' it into a vest for Boy, to his own liking... And a new pair of trousers: the jacket and trousers he had before will be kept together as a set for another doll and that's why  Boy has new trousers now. What do you think about it? 

Boy met nieuwe kleren: broek en vest /  Boy with new clothes: trousers and vest

(check the trimming: inches!)
Boy is a true treasure for a child!

Tot gauw maar weer, 
Annasoer

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi mannetje met mooie kleertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoer: echt een jongetje!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for your lovely comment in my blog. I like your dolls. They are beautiful. You are very talented. I am following you too.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...