vrijdag 18 oktober 2013

Blauw / Blue !!

     
      Gelukkig heb ik weer een beginnetje kunnen maken..... momenteel werk ik aan twee poppen,niet helemaal tegelijk want ik moet focussen, maar ik heb wel ideeen voor beide poppen.
Om je een idee te geven: dit is het kleuren palet van een van de poppen.....
Plaatje geschoten in TL licht, er komt echter meer!

De andere pop is compleet anders, maar ik heb nog geen foto (zelfs niet van de kleuren....)
  
Luckily I was able to make a start again ..... currently I'm working on two dolls, not quite at the same time because I have to focus, but I do have ideas for both dolls. 
To give you an idea: this is the color palette of one of the dolls ..... 
Picture shot in fluorescent light, there is more to come!

The other doll is completely different, but I do not have any pictures (not even of  the colors ....)



Een pop maken ... / Making a doll ...

Fijn weekend!
;)

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombinatie, ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook, Baukje! Het is voor mijzelf ook steeds een verrassing :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...