dinsdag 24 november 2015

Preview.../ Tipje van de sluier...


      Voor komende dinsdag 1 december .......
 ben ik uitgenodigd om deel te nemen aan een 'auction' op Hyena Cart'
Dat vergt wat voorbereiding natuurlijk maar alles zal mooi op tijd klaar zijn: ik leg de laatste hand aan wat kleertjes! Deze keer een jongenspop en zijn vriendje en we blijven even in de 'less is more' sfeer: de twee noem ik Boy & Bear ............ Voor meer foto's, kijk op de pagina hier rechts: 'Boy & Bear' >>>>
       
       For coming tuesday 1st of December.......
I have been invited to take part in an auction op Hyena Cart.
Of course this takes some preparation but all will be ready in time: I am already busy with the last piece of clothing! This time a boy doll and his little friend and to stay in the 'less is more' modus: I named them Boy and Bear.............. For more pictures, check their page on the right: 'Boy & Bear'  >>>>>>>>

                                Klik op foto: Click on picture:
Boy & Bear....... 
xx Annasoer :)

4 opmerkingen:

  1. Geen idee waarvoor je bent uitgenodigd.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hyena Cart is een plek waar je (net als Ebay maar dan voor zelfgemaakte artikelen) dingen kunt verkopen. De uitnodiging kwam van enkele andere Europese poppenmakers, om mee te doen aan een veiling (auction), online. Hartstikke leuk dus! Ik geef de link zodra er poppen geplaatst zijn, 1 pop per poppenmaker.
      Groetjes! :)

      Verwijderen
    2. Goed dat ik dit ook even lees, want ik had dezelfde vraag als Baukje. Leuk dat jij bent uitgenodigd met één van jouw prachtige poppen mee te doen. Deze pop ziet er prachtig en lekker stoer uit.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. Hello Annasoer,
    Nice to hear from you. My sincere congratulations on the auction on HyenaCart.
    I cross my fingers for your Boy and Bear.
    Krystyna

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...