donderdag 6 februari 2014

Deken / Blanket


       Door de CAL (Crochet Along = Haak Mee) die door medebloggers Tertia en Jolanda werd opgestart in het nieuwe jaar, ben ik aan een deken begonnen. Niet dat ik me verveel (haha) maar omdat ik redelijk gek op haken ben en nooit een deken heb gehaakt. Al voor het allemaal begon heb ik een kijkje genomen op het blog ( van Hannah ) waar het originele patroon vandaan komt en dat alvast uitgeprint (voor het geval dat... want mijn pc was toen niet betrouwbaar). Maar van het een komt het ander en tja.. ik begon alvast natuurlijk. Ik heb geen enkele moeite met Engelse patronen en kon, eenmaal begonnen, niet meer stoppen :)
Ik ben ook goed in uithalen, daarom ben ik nog niet eens zover, maar hoewel ik geen fan ben van acryl garen, denk ik dat het voor dit projekt inderdaad erg geschikt is. En de deken is heeeeerlijk warm, merk ik al! Eenmaal klaar, komt de deken in mijn Etsy shop ;)

       
       The CAL (Crochet Along) by fellow bloggers Tertia and Jolanda started in the new year, and that made me start my blanket. Not that I'm bored (haha) but because I'm a crochet fan and have never crocheted a blanket. Before it all started, I took a look at the blog (Hannah) where the original pattern comes from and printed it out already (just in case ... because my PC was not reliable at that time). But one thing leads to another and, well .. I started beforehand, of course. I have no problem with English patterns and could, once I got started, not stop anymore :)

I am also good at draw, therefore I'm not even that far, but even though I'm from acrylic yarn, not a fan, I think it is indeed very suitable for this project. And the blanket is
deeeeeliciously warm, I noticed already! Once finished, the blanket will be in my Etsy shop;) 

Crochet Along blanket...to be :)

Gehaakte deken.... in wording  :)
Hangend over mijn kastdeurtjes.. 
Hanging on my closet doors

Bye for now!
Annasoer  :)

2 opmerkingen:

  1. The colors are much warmer in reality! I hope to show a better picture soon! Thanks for the compliment :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...