maandag 8 april 2013

Bezig bijtje... / Busybusy ...


       Het is soms een tijdje stil op mijn blog, maar dat betekent niet dat er niets gebeurt hoor! Ik ben weer eens in de 'doe van alles tegelijk'- modus!
Een rasta muts, een nieuw klein popje, een klein vriendje voor een nieuwe grotere pop en een klein vriendje voor Snowy en een muts voor een grotere pop...... Ik heb er echt zin in! Hier alvast een kijkje in de poppenkamer (de gevilte paddestoel had ik al):

       Sometimes there is a silence for a while on my blog, but that doesn't mean that nothing happens though! I am once again in the "multitask" mode! 
A rasta hat, a new small doll, a little friend for a new larger doll and a little friend for Snowy and a hat for a larger doll ...... I'm really inspired! Here's a preview in my dolls room (the felted mushroom I had already):




Bijschrift toevoegen


Bye!

1 opmerking:

  1. Hoi, welkom op mijn blog, leuk dat je me nu volgt! En bedankt voor de felicitatie! Groeten joyce (anni-tas)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...