zondag 3 maart 2013

Hele kleintjes / very little ones !


       Zo noem ik ze: hele kleintjes! Toen ik Bonita had gemaakt, wilde ik nog een klein popje maken en ook mobiel, dus in een koffertje. Zo gezegd, zo gedaan en er ontstond een popje...maar tijdens het proces was ik ook bezig met een volgende en dit weekend heb ik ineens twee popjes erbij! Dit maatje is heel wat anders want er komt een boel gepriegel bij kijken en schrik niet: bij het popje met wit haar ben ik meer dan 5 uren non stop bezig geweest met het opnaaien van de haren (een voor een) dus je kunt niet echt zeggen dat een klein popje minder werk is! 
Het weekend is weer voorbij en morgen moet ik gewoon weer werken, dat houdt in dat ik van de week tussendoor aan de kleertjes ga werken. Ik heb het kleurenpalet voor "Sneeuwtje" al uitgezocht: het past bij haar reis koffertje....
Wordt weer vervolgd hoor!


Little Waldorf dolls with no clothes yet!


       That's what I call them: very little ones! After making Bonita, I wanted to make another little doll that is mobile, so in a suitcase. So that is what I did and soon there was a doll...but during the process I worked on another one at the same time and that's how I suddenly have two new dolls! This size is quite different because it takes a lot of fiddling and you may not believe this: the white doll's hair took me more than 5 hours non stop to get sewn on (one by one) so one cannot say that making a little doll is less trouble!
The weekend has passed and tomorrow is another working day, so I will work on the dolls clothes in between through the week. I have the color palette for "Snowy" all sorted out: it suits her travel suitcase ....
To be continued, yes!

Greetings / Groetjes !


  
  

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...