zondag 28 oktober 2012

Verrassing ! Surprise !


       Dan heb ik, zoals beloofd, Rasta gefotografeerd met zijn/haar nieuwe schoentjes aan: 
       And, as I promished, I photographed Rasta with his/her new shoes on:


Kijk rechts, op de pagina van Rasta >>>>
Check Rasta' s page, on the right >>>>

 ***
        En..... nog iets anders, waar ik ineens mee bezig was.... 
Ik bedacht dat het leuk zou zijn om, als de hele outfit van Rasta compleet is, hier een leuke verrassing in te stoppen voor de persoon die de pop koopt..! 
       And....something else I suddenly came up with....
 I thought it would be a good idea, once Rasta' s outfit will be complete, to put a nice surprise inside this item, for the person that will buy the doll! 

preview:
Wat is het? Kijk op de pagina van Rasta Pop 
What' s this? Take a look on the page of Rasta Doll

Wat vind je ervan?
How do you like it?




1 opmerking:

  1. Wat zijn de schoentjes leuk geworden! Ze passen ook precies bij de outfit van Rasta Pop.
    Dank je wel voor de leuke foto's die je via de mail stuurde. Ik blijf het leuk vinden om te zien wat anderen van mijn patroontjes maken!

    Fijne zondag nog en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...