zondag 7 oktober 2012

Het wachten waard? Worth waiting?


       Dingen met de hand maken kost tijd....maar ik heb toch weer wat klaar dit weekend. Ik moest ook nog zorgen voor betere verlichting op mijn poppenkamer dus ik had er dat klusje bij. Een lekker felle TL geplaatst!


60's
'Hallo allemaal!' onze Margot heeft een truitje aan dat doet denken aan de jaren 60...retro dus!
Margot krijgt nog een pyjamaatje, de broek is al af! Meer foto's staan al op haar pagina. Wie weet kan ik morgen ook nog wat maken, voordat de werkweek weer begint...
 tot dan!

'Hi everybody!' our Margot now has a sweater that reminds me of the 60's....that' s retro now!
She gets pj' s, half of those I've finished already! More pictures on her page. I might even make something tomorrow, who knows, before the workweek starts again.....
 till later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...