woensdag 19 september 2012

New shoes oftewel nieuwe schoentjes.


       Als ik toch eens de hele dag tijd had om kleertjes te ontwerpen en maken....dan stond mijn blog al vol!
Anderzijds....dan zou ik de hele dag moeten zitten en daar ben ik niet goed in.
Toch heb ik wel gewerkt aan slofjes voor Pepe: 

Zachte slofjes van vilt, stof en wol

De slofjes passen mooi bij zijn hesje en zijn sjaal. Er wordt nog gewerkt aan gehaakte schoentjes voor hem, maar .............Iris wacht ook op schoentjes! Het dametje houdt van roze zoals ik al schreef en je voelt het natuurlijk al: ik ben aan het worstelen gegaan met haaknaald en katoen om aan haar wens te voldoen.
Morgen (donderdag) zorg ik dat ze klaar zijn en zet ik de foto op het blog.....tot morgen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...