zondag 9 september 2012

Meer foto's!


       Om ervoor te zorgen dat er wat meer te zien valt op mijn nieuwe blog, heb ik wat foto' s verzameld om te laten zien wat er nog meer gaande is in mijn poppenkamer.....

Het is een gezellig stelletje, die poppenfamilie hier!
Er is Pepe, een jongetjespop van ongeveer 38 cm, dat is even groot als Teddy.
Hij heeft een aparte smaak wat kleding betreft: het moet uniek zijn! In mijn vorige bericht zag je al zijn pakje. Hij heeft ook nog een tweedelig pak van canvas met 'bontrandjes' langs de mouwen en broekspijpen, kijk maar:




En hier zie je zijn gevilte hesje, wat over zijn jasje heen kan, en hij is gek op zijn bijpassende sjaal want hij vindt de kleuren zo mooi! Ook Pepe heeft een hondje, genaamd Zoekie en ze spelen graag circusartiesten!



 Pepe draagt het hesje ook wel zonder iets eronder, dat vindt hij leuk want dan zie je zijn ketting goed!



We hebben hier ook een meisje met dikke dreads!
Ze is erg verlegen, misschien komt dat wel doordat ze eigenlijk nog niet veel kleding heeft. Het vestje dat ze draagt, is uit het winkeltje en het hondje Zoekie hoort bij Pepe. Maar voor de foto mocht het beestje wel even bij haar zitten natuurlijk.
Ik noem het meisje Laila. Ze krijgt kleren natuurlijk, maar moet daar nog wel even op wachten. Om haar een beetje voorpret te bezorgen, heb ik haar al verteld wat de hoofdkleur wordt: rood! Dat zal haar mooi staan!






Dan hebben we nog een heel leuke blonde jongen, ik noem hem Boy. Hij is heel fotogeniek en vond het geweldig dat hij ook op mijn blog mocht komen! Boy is lekker groot en heeft een goed gevoel voor humor! Hij is altijd goed gemutst en vindt het geweldig dat hij een tweedelig pakje heeft wat een beetje de sfeer van de Middeleeuwen ademt. Het zijn helemaal zijn kleuren: naturel!





Kijk, hier kun je een beetje zien hoe het gemaakt is:





En als laatste voor vandaag hier een extra plaatje van de heerlijk zachte velours pyjama van Iris: oh, ik vergeet bijna te vertellen dat Boy een leuke vriendin heeft! Dat is dus lieve Iris...zij is helemaal weg van Boy en.....houdt veel van roze! Ziehier dus haar pyjamaatje:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...