vrijdag 15 augustus 2014

Make over for Bonita


       Sinds mijn zoon mij attent maakte op het feit dat het grijze haar van Bonita deed vermoeden dat het een ouder dametje was.... liet het mij niet meer los: ik moet haar een make over geven!
Nu ik even 'tussen twee poppen in' zit, maak ik daar tijd voor.
Inmiddels heeft zij een kaal hoofdje en zij is er klaar voor!
Op deze blog had ik om advies gevraagd, en daar kwam uit dat zwart haar (met of zonder een accent van een andere kleur) het beste zou zijn... maar toen ik dat probeerde, vond ik het nogal saai... en bovendien stoorde het mij dat eventuele pluisjes van de zwarte wol nogal opvielen op de witte kleding.
Bij deze onze Bonita en wat mogelijkheden ... ik heb al besloten wat ik ga doen!

       Since my son brought to my attention the fact that the gray hair of Bonita suggested that she was an older lady .... I couldn't let go of the thought: I have to give her a makeover!
Now I just 'in between two dolls' is, I am making time for it.
Meanwhile, she has a bald head and she is ready for it!
In this blog I asked for advice, and the outcome was that black hair (with or without an accent of a different color) would be the best ... but when I tried it, I found it rather boring ... and what bothered me even more was that any lint from the black wool rather stood out on the white clothes. 

Herewith our Bonita and some options ... I've already decided what I am going to do!

Bonita 


Kale Bonita / Bold Bonita
Bonita met zwart haar / Bonita with black hair
Blond Bonita
Bonita met rood haar / Bonita with red hair
Ik vind een make-over voor haar echt leuk!
I think a make over for her is great fun!

 Wordt vervolgd...
To be continued...
  

4 opmerkingen:

  1. Bijzonder om te zien wat de kleur van het haar doet met een popje. Ik vind de blonde krulletjes ook wel wat hebben!
    Ik ben benieuwd waar jij voor gekozen hebt...

    Fijn weekend en een lieve groet,

    Betsy
    Wolatelier DiAn

    (Ps. bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice blog i love to crochet when i have time...i found you thrue other bloggers on blogvillage...happy to visit more...blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik het leukste vind is zonder twijfel het rode haar. Met het zwarte haar heeft ze een wat harde uitstraling en met de blonde krulletjes is ze wat mat. Het rode haar lijkt levendig en klopt op één of andere manier. Ben benieuwd wat jij er van vindt :-).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...