vrijdag 17 mei 2013

Mutsen / Hats


       Omdat ik nogal bezeten ben van dingen maken, en dan vooral van wol of katoen met brei- en/of haaknaalden, maak ik af en toe een muts en niet alleen voor de poppen...
Ik heb een nieuwe pagina aangemaakt en als ik een muts heb gemaakt die niet al gereserveerd is, zet ik de muts op die pagina met foto's en gegevens.
Kijk hiernaast op de pagina MUTSEN / HATS >>>>
 Hoe vinden jullie dit ontwerp?



       Because I'm quite addicted to making things, and especially of wool or cotton with knittingneedles and/or crochet hooks, I make an occasional hat and not just for the dolls ... 
I have created a new page and when I have a hat that is not reserved,  I put the hat on that page with photos and information. 
Check out the page on the right: MUTSEN / HATS >>>>
 How do you like this design?

Greetins, Annasoer


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...