dinsdag 27 november 2012

Gevilte blauwe poppen laarsjes / Felted blue dolls booties


       De tijd vliegt voorbij en er veel ervan gaat naar het uitzoeken en lezen dat gepaard gaat met de voorbereidingen die ik tref om een winkeltje buiten mijn blog te openen. Ik ben geen ster in promotie en zal meer mensen bereiken als ik meer doen dan alleen bloggen. Natuurlijk ben ik het liefst alleen bezig met creeren, maar zo zit het leven niet in elkaar! 
Wel heb ik erg mijn best gedaan om mijn poppen wat leuks aan de voeten te schuiven en dit is een van mijn experimentjes: gevilte laarsjes.....er komt nog versiering op maar ik wil dit berichtje graag opsieren met een fotootje!

       Time flies and most of it I spend reading and finding out about everything that has to be done to open a shop besides my blog. I am no star in promotion and will have to do more than just blogging if I want to reach more people. Ofcourse I prefer being busy with creating only, but life just doesn' t work that way! 
I did work very hard to be able to slide something cute on my dolls feet and this is one of my experiments: felted booties.....there will be some decoration on them but I want to embellish this post with a picture!


Let' s put some blue shoes on!

I'll be back! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...