donderdag 20 december 2012

New doll: preview! Nieuwe pop: voorproefje!


       Dear visitor,
Welcome to my creative world. Today I can show you a glimpse of what I've been doing recently...  
 About dolls: I am focussing on the new year with my dolls. Next year I will be prepared for Xmas, this year I was just too late to create enough to offer for the Chrismas holidays. It just took me quite a while to figure it all out (how a blog & shop works).
I would like to know what your opinion is about my blog and my creative work. Do you think a doll is missing an accessory? Do you have an idea or a question? Leave a message or send me a mail if you please. Here's the preview for today:


Felted shoes for my new doll... scroll down for another picture.

       Beste bezoeker,
Welkom in mijn creatieve wereld. Vandaag kan ik je een kijkje geven naar wat me bezig heeft gehouden...
Over poppen: ik focus op het nieuwe jaar met mijn poppen. Volgend jaar zal ik meer waarschijnlijk (je weet nooit) voorbereid zijn op de Kerst periode, dit jaar ben ik gewoon te laat om genoeg moois te creëren om aan te bieden. Het nam aardig wat tijd om uit te vinden hoe het allemaal werkt (met een blog en winkeltje).
Ik zou graag willen weten wat je mening is over mijn blog en mijn creatieve werk. Vind je dat een pop een accessoire mist? Heb je een idee of een vraag? Laat alsjeblieft een berichtje achter of stuur me een mailtje.
Hierboven het kiekje van vandaag en hieronder nog een:

Knitted, crocheted and felted shoes with button closure!

;) 
Annasoer 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie blog en het is leuk om met je mee te kijken terwijl je bezig bent om een pop te maken en aan te kleden. Gewoon zo doorgaan!

    Fijne feestdagen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je blog geweldig en vooral creatief... iedere keer als ik een mooie pop zie en ik het echt leuk vind komen er nog meer die leuker zijn..de accessoires passen en zijn leuk bedacht bij elke pop

    I love it !!
    ben benieuwd wat er nog meer komen zal

    grtjes sam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Samora, Ik doe mijn best om veel te maken maar de tijd haalt me steeds in! Hartstikke leuk dat je lid bent geworden van mijn blog, dank je wel...
      groetjes Annasoer!

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...