donderdag 6 december 2012

My shop online!


       Een tijdje ben ik heel druk geweest met van alles, waaronder het opzetten van een online winkeltje voor mijn handgemaakte items en Annasoerpoppen. Ik ben blij dat het nu gelukt is, zodat ik nu elke vrije minuut bezig kan zijn met wat ik het liefst doe: creëren!
Ter verduidelijking: als iets eenmaal  in mijn winkeltje staat, kan het niet meer via mijn blog worden aangeschaft, dit zijn nu eenmaal de regels van Etsy, en terecht. 
Staat een creatie nog op mijn blog, met prijs erbij, dan kan het gewoon via mijn email worden aangeschaft.
Ik ben van plan om leuke kleding en accessoires aan mijn winkeltje toe te voegen en in de nabije toekomst zelfontworpen patroontjes voor kleding voor de poppen...!
Maar voor nu, zie rechts voor de link: welkom in mijn winkeltje!  >>> 

       For a while I was very busy with all kind of things, like putting up an online shop for my handmade items and Annasoerdolls. I'm glad it's done now, so I can fill every free minute with my favorite activity: creating!
To clearify the rules of Etsy: once an item can be bought on Etsy, it can' t be purchased through my blog anymore. 
However, every creation on my blog with price there (on the doll' s page) can just be purchased through my blog (through email).
I intend to add nice and lovely clothes and accessories to my shop and in the near future some patterns for dolls clothes, designed by me, Annasoer....!
But for now, check the link on the right: welcome to my little shop! >>>


Items in my little Etsy shop...
Annasoer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...