zondag 30 december 2012

Xmas rush! Kerstdrukte!


       Ik heb het druk gehad met de gebruikelijke Kerstdrukte  en het regelen van mijn facebook-account. Vandaag wordt hopelijk een creatieve dag wat de poppen betreft, want ik heb veeeeel ideeën (en weinig quality-time gehad)! 
Klein Hollands Meisje, nog steeds in de Kerst sfeer zoals je kunt zien, wacht gretig tot ik haar hele garderobe compleet heb...dus opschieten maar! Foto's en verslag van deze pop en haar eigendommen zullen op mijn blog verschijnen zodra alles klaar is!
Maar eerst wat benodigde materialen aanschaffen: een voordeel van de koopzondag!
Fijne dag, A.
  
I have been very busy with the usual Xmas rush  and fixing facebook-account. Today will hopefully be a doll making day for me, since I have so many ideas (and had so little quality- time!). Little Dutch Girl, still in Christmas spirit as you can see, is waiting eagerly for me to complete her intire wardrobe....so on with it!
Pictures and report of this doll and her belongings will appear on my blog as soon as everything is ready! But first I will purchase some needed materials: an advantage of sunday shopping!
Nice day, A.


Nieuwe pop: Little Dutch Girl

Jenny Wren: thank you for becoming a member, I hope to inspire you as you inspire me!

1 opmerking:

  1. Oh, ze ziet er al veelbelovend uit!
    Veel plezier met verder werken aan deze pop.

    Gezellig jaarwisseling toegewenst en een gelukkig en gezond 2013!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...