maandag 17 december 2012

Cadeautje voor Rasta!

Dag lieve lezer,
       Het heeft me wat moeite gekost om het bloggen vol te houden met regelmaat. Daar had ik natuurlijk redenen voor, voornamelijk heel druk en geen balans in alles waar ik mee bezig ben, maar ik vind het zelf jammer en daarom ga ik het bloggen weer een beetje opvijzelen! Er is niets zo saai als een blog waar niets gebeurt...

Er zijn wat dingen die ik echt moet aanpakken zoals promotie maken voor mijn blog en mijn Etsy winkeltje. Het promoten kost heel veel tijd en lang achter de p.c. zitten (en daar ben ik niet goed in ) ik maak liever poppen... Hierdoor ben ik dus nog steeds een beginner en nog niet ontdekt door de juiste doelgroep. Maar ik ben een positief mens hoor en het komt echt wel goed.
Ik werk eraan om wat meer spullen in mijn winkeltje te krijgen en over een tijdje ga ik dan toch maar eens mijn best doen om wat reclame te maken. Het is tenslotte de bedoeling om een cyclus te krijgen van materialen aanschaffen, mooie dingetjes ermee maken, de creaties verkopen en weer materialen aanschaffen...Ik heb zoveel ideeen en plannen en telkens komen daar weer nieuwe ideeen bij terwijl ik bezig ben in mijn poppenkamer! Het is wat ik het liefst doe!
Dan nu een update over leuke dingetjes:
Samen met Yetta, die ik tot mijn lieve paspopje heb benoemd, heb ik een eens een kijkje genomen bij Rasta...

Mijn kleine pop Yetta geeft advies...

Rasta Pop is een schattig ding met heerlijk zachte haartjes en een leuke outfit (wie Rasta gaat kopen mag zelf de 3e outfit kiezen, weet je wel? Te zien rechts >>> bij de pagina's van de poppen). Maar toen ik het rood-geel-groen sjaaltje zag dat bij Rasta hoort, realiseerde ik me ineens dat een bijpassende muts miste! Yetta overtuigde me dat ik er meteen aan moest beginnen en zo heb ik hier al een voorproefje:
Morgen blog ik weer want dan is de muts wel af.

Rasta muts, bijna klaar! Katoen/cotton, rasta hat, almost done!
       Hello dear reader!
It has been difficult for me to keep up my blogging. I did have my reasons for that, mostly too busy and having no balance in the things I'm doing daily, but I feel it's a pity and therefor I will pick up my blogging again! Nothing is as boring as a blog where nothing happens...

There are some things I have to start working on, like promoting my blog and my Etsy shop. Promoting takes a lot of time and spending much time behind the p.c. ( and I'm not fond of that) I much rather make dolls...  So this means I am still a beginner and I am not discovered yet by the right target group. But no man overboard: I am a positive thinker and it will come in time.

I am working to get more items in my little shop and soon I will make some effort to advertise my work. After all the intention is to get a cycle of: purchasing materials, making lovely things with those, selling my creations and buying materials again....I have so many ideas and plans and every time even more ideas pop up in my head while I am working in my dolls room. It's what I love doing most!

And now an update about nice little thingies:
Together with Yetta (picture above), which I have recently appointed unto my dear fit doll, I have taken a look at Rasta. 

Rasta Doll is a lovely little thing with very soft hair and some nice outfits ( Rasta's owner-to-be can choose the third outfit that Rasta will take home, remember? You can read about this on the right: at the doll' s page). Anyhow, when we saw the lovely red-gold-green rasta scarf that belongs to Rasta, I suddenly realized that a matching hat was missing! Yetta convinced me to start on one right away, so here a preview:  
I will blog again tomorrow because the hat will be finished by then.

Tot morgen!
  

2 opmerkingen:

  1. Yetta is mijn favoriet!! Met haar mooi groot haar en ik houd van haar...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke reactie, dank je wel!
      Binnenkort maak ik een pop met hetzelfde type haar, dus kijk af en toe, dan zie je het vanzelf verschijnen!

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...