donderdag 29 maart 2018

Roodharige pop / Red haired doll

Goede dag allemaal!
Zullen we maar meteen met de deur in huis vallen? Het heeft wat voeten in de aarde gehad, dat kwam door mijn privรฉ leven, maar het is zover: mijn jongenspop is klaar en nu zoekt hij een nieuw plekje om te wonen! Zijn naam is Benjamin of Ben en hij is een jongen van top tot teen! Hij heeft rood (eigenlijk oranje) haar en een bleke huid. Dat is nu eenmaal zo bij Benjamin. Hij mag wel in de zon zitten en dat doet hij ook op de foto's, maar niet te lang, daar kan zijn huid niet tegen ๐Ÿ˜‰
Hij heeft, net als mijn andere poppen, kleding van puur natuurlijke materialen, zoals wol, katoen en linnen. Alleen zijn witte sokjes heb ik niet gemaakt, die zijn gewoon extra en staan ook niet bij de listing op Etsy, waar hij te koop is. Hier is de Link!
Je kunt hem ook vinden aan de rechterkant hier op mijn blog >>>

Ik heb gelukkig wat meer tijd om met mijn poppen verder te gaan en ben ook gemotiveerd!
Geniet van  jullie dag mensen, voor je het weet is die weer om!

Lieve groet van Annasoer ๐Ÿ’“๐Ÿ’›๐Ÿ’š



Good day everyone!
Shall I come straight to the point? It took me some time, that was because of my private life, but I can tell you: my boy doll is ready and now he is looking for a new place to live! His name is Benjamin or Ben and he is a boy from top to toe! He has red (actually orange) hair and pale skin. That is the case with Benjamin. He can sit in the sun and he does that in the pictures, but not too long, that is not good for his skin ๐Ÿ˜‰

He has, just like my other dolls, clothing made from purely natural materials, such as wool, cotton and linen. The only thing that I have not made are the white socks, which are just extra and are not included in the listing on Etsy, where he is for sale. Here is the link !

You can also find him on the right here on my blog >>>


I am so happy that I now have more time to spend making dolls and I am very motivated!
Enjoy your day people, before you know it the day will have passed!

Love from Annasoer ๐Ÿ’“๐Ÿ’›๐Ÿ’š 

3 opmerkingen:

  1. Wat een grappig mannetje, al heeft ie vast ook echte jongens streken.
    Fijn dat je weer wat meer rust en tijd hebt om de dingen te doen die je graag doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Benjamin, wat leuk dat je er bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Anna, I wish I spoke your language. Thanks for visiting my blog and leaving a comment. I thought I'd return the favor. Wishing you all the best.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...