donderdag 18 juli 2013

Zomers setje voor pop Adene / Summer outfit for doll Adene !


       Bij het korte broekje heeft Adene nu een jasje -sluitend met klittenband- van katoen: heerlijk voor de zomer...! Het setje kan natuurlijk ook prima dienst doen als pyjamaatje, maar het jasje past net zo goed bij de lange broek van zachte velours met twee ruime zijzakken. En wat mij betreft kan het setje ook onder het gebreide jurkje gedragen worden hoor! Door de passende kleuren van Adene's garderobe kunnen de poppenkleertjes op allerlei manieren gecombineerd worden! Volgens mij is zij nu blij met wat ze heeft en ze blijft nog een poosje op mijn blog. Indien iemand haar zou willen aanschaffen en nog een ander kledingstuk erbij wenst, zoals bijvoorbeeld een mutsje: stuur me gewoon een mailtje met die wens!  Hier de foto's van het kleding setje dat ik pas gemaakt heb:
                                                                                                                En kijk op haar pagina >

With her shorts Adene now has a jacket -Velcro closure- made of cotton: great for summer...! Of course this set  can perfectly work as pajamas, although the jacket also suits the trousers of soft velor with two large side pockets. And in my opinion the cute cotton outfit can be worn under the knitted dress just as well! Because of the matching colors of Adene's wardrobe, the clothes of the doll can be combined in many ways! I think this doll is happy with what she has now and she will hang around for a while here on my blog. If anyone would like to buy her and wishes for another garment, such as a hat for example: just email that wish to me! Here are the pictures of that latest clothing set I made:                                                                                                     And check her page >


Leuk setje  /  Cute set
 Happy greetings!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...