zondag 14 juli 2013

Adene heeft haar pagina / Adene has her page !


       Op het nippertje, maar daar is ze dan: Adena heeft haar eigen pagina hier op het blog!
Haar garderobe is bijna compleet, Adene is (ik kan het niet laten..) weer een pop met meer dan 1 outfit, maar ze stond erop en ik kon haar niet weigeren, dus......
Ik heb genoten haar te zien ontstaan en wie weet vindt zij op een dag een leuk nieuw thuis, hoewel zij voorlopig nog bij mij blijft om te worden bewonderd. Ik ben nog volop bezig met een laatste onderdeel van haar kleding.
Kijk eens bij pop Adene; hoe vind je haar?             Kijk bij 'De Poppen / The Dolls  >>>>>>

       At the last minute, but here she is: Adena has her own page here on the blog! Her wardrobe is almost complete, Adene is (I can not resist ..) yet another doll with more than one outfit, but she insisted and I couldn't refuse her, so ...... 
I enjoyed seeing her come to exist and who knows one day she finds a nice new home, although for now she will stay with me. I'm still working on the final part of her clothing. 
Look at doll Adene; what do you think of her?       Check  'De Poppen / The Dolls  >>>>>>

Waldorf doll Adene

And now off to bed: it's monday tomorrow!
Have a great week!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...