zondag 14 juli 2013

Maak kennis met / meet: Waldorf pop / doll Adene


      Hier een voorproefje, van een heerlijke pop die tussen mijn handen is ontstaan! Ik ging een pop maken... maar kreeg Adene.. ze is een klein wondertje, zo lief en mooi! 
Ik wist van tevoren niet dat ze zo zou worden, een prachtige verrassing! Haar naam werd mij ingefluisterd...het betekent 'teder' en past helemaal bij haar.
Het is nu bedtijd, maar morgen komen meer foto's van Adene en wat bij haar hoort. 
Welterusten!

Here's a preview, a delightfull doll that came into existence between my hands! I was going to make a doll ... but got ADENE .. she's a small miracle, so sweet and beautiful! I did not know in advance that she would become like this, such a wonderful surprise! Her name was whispered to me ... it means 'tender' and really suits her just fine.It is time for bed now, but tomorrow I will show you more pictures of ADENE and what belongs to her.
Good night!



Mooie pop Adene bekijkt haar lila vlinder haarclip!
Beautiful doll Adene checking out her lilac butterfly hairclip!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...