dinsdag 30 oktober 2012

Again and again and again?



       Dat zijn woorden uit 'The Forest' van The Cure, maar zo erg is het niet hoor! Deze schoentjes zette ik al eerder op de naalden, maar nu zijn ze klaar en ik zet ze even op het blog want de pop die ze gaat dragen .............is er nog niet!
Meestal zijn schoentjes het laatste onderdeel van de outfit van mijn poppen, maar andersom werken kan een uitdaging zijn! Hier de foto' s van voor en na het vilten:
Wat een verschil!
       Those are words in the song 'The Forest' of The Cure, but it' s not like that, don' t worry.  I just started working on these little shoes before and now they are ready. I am uploading these pictures in advance, since the doll that will  wear them ................doesn' t exist yet!
Up till now shoes are the last items I make for my dolls, but working the other way round can be a challenge! These are the pictures, before and after the felting proces:
What a difference!






Van dichtbij:
Close-up:

Wordt vervolgd ...
To be continued ...




3 opmerkingen:

  1. Ik blijf je leuk vinden! Wat voor soort wol heb je gebruikt voor deze sokjes?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Betsy,
      Voor deze slofjes heb ik erg mijn best moeten doen wat vilten betreft: het is gewoon wol met 1/3 alpaca. Het vorige paar, de rode, heb ik van echte viltwol gemaakt, dat was iets sneller gedaan. Het eindresultaat van beide is heel stevig, dat wel.
      Leuk dat je weer even kwam kijken!
      Groetjes Annasoer

      Verwijderen
  2. Wat een verschil! Ik vind ze voor het vilten ook al leuk

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...