dinsdag 10 maart 2015

Gehaakte babyponcho! / Crocheted baby poncho!


       Er zijn nogal wat dingen waar ik min of meer tegelijk aan bezig ben en zo ook deze poncho. Daar ik niet veel zin had om weer eens een wiel opnieuw uit te vinden, heb ik met de persoon waar ik het voor maakte, via Google een voorbeeld gevonden dat in de smaak viel en dat gecombineerd met een andere poncho waarvan de voorkant open was. Met die twee poncho's in gedachten ben ik tot dit resultaat gekomen :)
Denk je nu eens in: een baby'tje met een mooie donkere tint in deze poncho... ! Ik hoop in de nabije toekomst nog een foto van haar te kunnen/mogen maken en laten zien.

       There are quite a few things I'm working on, more or less at the same time and one of them is this poncho. Because I did not see the use of  inventing a wheel again, I have - together with the person I made it for-  found an example via Google that was appreciated.  That combined with another poncho that had an open front in mind, I came to this result :) 
Now just imagine a little baby with a lovely darkened skin in this poncho.....! I hope to be able to make/show  a picture of her in the near future.
 

Op dit moment kan ik het voorbeeld niet vinden op Google, als iemand het ziet: ik wil graag de bron vermelden !

Fijne week!

.............Heb het inmiddels weer gevonden: via www.liveinternet.ru

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...