dinsdag 4 november 2014

Weer een updeetje ;) / Another update...


       Gelukkig had ik beter licht om een foto te maken dan de vorige keer en hoewel het niet veel is, wil ik dit onderdeel van de bruidsoutfit even laten zien :)
Wat ik nog moet maken zijn: een boeketje, accessoire voor de bruidegom, en ik ben al bezig met schoentjes en een tasje... Bovendien heb ik vernomen dat de bruid TOCH een sluier neemt! En zo gaat de tijd toch nog erg snel! En dan hier het bolerootje:

       Luckily I had better light to take a picture than last time and although it is not much, I want to show you this part of the bride's outfit  :)  
What I need to make are: a bouquet, accessories for the groom, and I'm already working on shoes and a purse ... I've also heard that the bride YET takes a veil! So you see: time is flying! And here is the bolero:



Have a lovely day !      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...