zondag 1 december 2013

Bestelling klaar, nu weer eigen ideeën! Custom order ready, now own ideas again!


       Deze kleertjes zijn door iemand verzonnen en daarna door mij gemaakt. Zelf zou ik niet snel een mini spijkerbroekje naaien omdat de stof zo dik is... maar nu heb ik die uitdaging toch aangenomen en het is prima gelukt! Ook de regenboog laarsjes en jasje horen erbij, ik moest zelf de patroontjes maken want alles moest pop Lauren passen natuurlijk! De pop is naar de kapper geweest (pony) en nu maar hopen dat alles naar wens is ... :)

       The ideas for these clothes are made ​​up by someone else and then made ​​by me. Personally, I would not immidiately think of sewing a mini  jeans pants because the fabric is so thick ... but I have accepted that challenge and it's worked out well! The rainbow boots and jackets are part of the order, I had to make the patterns myself, because everything had to fit pop Lauren of course! The doll went to the hairdresser and now all I can do is hope that all is according the wishes ...  :)

pop in jeans
 
regenboogkleding / rainbow clothing




4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk en wat knap dat gepietepeuter met die jeans. Het resultaat is er naar hoor, mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...