vrijdag 27 september 2013

Nieuwe foto' s en plannen voor Boy / New pictures and plans for Boy


      Vandaag was het licht buiten prima om binnen wat plaatjes te schieten en ik ben blij dat ik nu wat betere foto' s heb van Boy. Hij is een echte Waldorf pop met soepele armen en benen en echt een lekkere speelpop. Daarom wil ik ook nog wat kleertjes voor hem maken die iets losser zitten dan het bruine pak dat ik maakte. Het pakje is wel heel mooi en ik ga het gebruiken voor een volgende pop...

In ieder geval heeft hij nu gehaakte slofjes (van acryl, het garen verloopt van kleur en dat vond ik leuk) en een boxershort om in te slapen. Ook de wollen vestjes met capuchon, een met lange mouwen en de gekleurde zonder mouwen, zijn van Boy.

       Today the light outside was good to shoot in some pictures inside and I'm glad I now have some better pictures of Boy. He is a real Waldorf doll with flexible arms and legs and a really nice doll to play with. That is why I will also make some clothes for him that are slightly looser than the brown suit I made​​. It's my intention to make it easy for a child to dress him up. The suit is very nice and I'm going to use it for a next doll ...

In any case, the crocheted booties (of acrylic yarn that changes colour while using it and I liked that) and boxers to sleep in. Both woolen jackets with hood, long sleeves and colored sleeveless, are definitely for Boy. More photo' s on the page of doll Boy >>>
 

Waldorf pop Boy



Meer foto' s op de pagina van Boy >>>
En dan nu .............weekend!
Geniet ervan!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...