zaterdag 26 januari 2013

Doll ready ! Pop klaar !


       Klein Hollands Meisje, dat is hoe ik haar noem. Zij heeft een leuke garderobe in de kleuren van de Nederlandse vlag: rood, wit en blauw. De laatste items die aan haar eigendommen zijn toegevoegd zijn: een pyjama-top met Hollandse band langs de mouwen en pijpen, en een gevilte riem, passend bij haar rode gevilte schoentjes. Hier alvast een foto van de complete set: meer informatie en foto's op haar pagina (hier rechts>)
Ze is klaar voor een nieuwe eigenaar!


       Little Dutch Girl, that's what I call her. She now has a nice wardrobe in the colors of the Dutch flag: red, white and blue. The last items I added to her belongings are: a pajama-top with Dutch ribbon along the sleeves and legs, and a felted belt, matching her red felted shoes. Here's a picture of her complete set: more information and pictures on her page (on the right>)
She's ready for a new owner!



Nieuwe pop met uitgebreide garderobe en knuffeldiertje                          New doll with extensive wardrobe and stuffed pet

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het toch! Mooie spulletjes heb je voor haar gemaakt.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor het compliment! Eigenlijk zou ik nu aan promotie moeten doen, maar ik heb teveel zin in een volgende creatie!

      Verwijderen
  2. Ohh wat mooi dat alles compleet is, eindelijk is ze klaar, nu nog promotie maken ja, waar wacht je op?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, promotie! Ik hoop dat mensen reclame maken, ik zie dat het bij andere poppenmakers dik in orde is gekomen dus het is een kwestie van tijd, neem ik aan. Intussen heb ik een lawine aan ideeën en werk ik verder aan mijn collectie poppen! Groetjes!

      Verwijderen
  3. Uitgebreide verzameling heb je gemaakt! Leuk ook dat ze oorbelletjes gekregen heeft :-) Niet veel poppen hebben dat!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...