zondag 18 november 2012

Gehaakt hemdje Crocheted top


       Dit gehaakte topje of hemdje had ik nog niet op mijn blog gezet, maar wel genoemd op de pagina van Rasta Pop >>>>.
Het is gemaakt van witte katoen, de knoopjes lijken op wielen! 
Het kostte weer wat tijd om het goed te ontwerpen, maar past de pop nu perfect!
Nu ga ik weer verder aan het lichtgele setje dat ik aan het breien ben: een vestje met bijpassend mutsje..........

       I have mentioned this crocheted top on Rasta Doll's page >>>>>> already, but didn't put a picture on my blog yet. It's made with white cotton, the buttons look like wheels!
It took some time to design it, but it fits the doll perfectly now!
I will continue knitting the light yellow set I'm working on: a cardigan with matching cap......

Waldorf Doll with crocheted top

Met mijn hoofd vol ideeen, laat ik het even hierbij! 
With my head full of ideas, I leave you for now!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...